Monday 9 September 2013

Orly Pretty-Ugly - swatches and review

Monday blues can be a good thing ;) This lovely shimmer polish for example! When I see this I think of a lovely warm tropical sea glimmering in the sun :)



GOOD TO KNOW:

Type of polish: Shimmer.

Number of coats: Three.

Formula: Slightly thin but not runny.

Brush: A bit thin for my likening but ok.

Top Coat: Yes, one coat.

Color accuracy in pictures: Accurate. 

Grade: 3+/5

A nice polish with ok qualities. The shimmer is really gorgeous and makes it fairly unique. A nice summer or spring polish.

How do you like Pretty-Ugly?
Is it pretty or ugly? ;)

11 comments:

  1. Snygg och lite blek sådär. Eftersom det börjar gå mot kallare tider så tänker jag mer på is. Håller med om att shimmret gör att det känns mer unikt. :) Jag är mer på "pretty"-sidan av Pretty-Ugly :D haha

    ReplyDelete
  2. Jättefin färg. Är absolut på Pretty sidan.

    ReplyDelete
  3. Hmm, jag brukar falla stenhårt för den här typen av lack, lite isblå, men inte detta. Det är fint men inget måste för mig.

    ReplyDelete
  4. Jag gillar skimret men lacket får mig ändå inte på fall.

    ReplyDelete
  5. This is a pretty polish! The shimmer makes it look like it glows =D

    ReplyDelete
  6. Tycker det var ganska sött. Ser väldigt fräscht ut...

    ReplyDelete
  7. Me likey :D I mina ögon (obs halvblind) påminner denna om Hard candys Sky alt Chanel Riva! Right!? :P

    ReplyDelete
  8. Hi sweetie, Oh I would even say it is a year-round shade - for winter like frosted snow maybe???? however, very pretty on you and of course that name with ugly must have been with a wink of the eye!!! Puss, puss

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!